آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

وروجک تنها
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید  آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه وروجک تنها روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وروجک تنها و آدرس namber999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
کنسرت ها
کنسرت نوروزی (محمد علیزاده - بنیامین ) - سلمانشهر(متل قو)
کنسرت بنیامین بهادری - ساری
کنسرت محمد علیزاده - ساری
کنسرت رشت محمد علیزاده
کنسرت گرگان محسن یگانه
کنسرت ساری بهنام صفوی
کنسرت ساری ناگفته (استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری)
????
بازدید : 151 بار

دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام آروم یواش

Download New Song By Armin 2AFM Called Aroom Yavash

دانلود آهنگ آرمین 2AFM به نام آروم یواش

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام آروم یواش با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : اشوان و آرمین , آهنگساز: اشوان , تنظیم کننده: فرزاد ماهان
میکس و مستر: مسعود جهانی , طراح: مسعود روح نیکان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …






برچسب ها : دانلود آهنگ, دانلود آهنگ آرمین 2afm, دانلود آهنگ آرمین 2afm آروم یواش, دانلود آهنگ آروم یواش, دانلود آهنگ آروم یواش از آرمین 2afm, دانلود آهنگ آروم یواش با صدای آرمین 2afm, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دیس لاو, دانلود آهنگ رپ, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ گفتاواز, متن آهنگ آروم یواش آرمین 2afm, ,


بازدید : 96 بار

دانلود کنید: Boom Beach برای اندروید عرضه شد

 

سومین بازی استودیو سوپرسل، خالق بازی Clash of Clans بالاخره برای اندروید هم منتشر شد و از الان می توانید به صورت رایگان آن را از کافه بازار دانلود کنید. این بازی همانند دیگر بازی معروف این شرکت به صورت رایگان منتشر شده و برای افزایش کارایی و سرعت در آن می توانید پرداخت هایی از جنس دلار داشته باشید!

پایه گیم پلی بازی تقریبا همانند Clash of Clans طراحی شده اما تغییرات زیادی دارد از جمله «سیستم های دفاعی، نوع حمله، قرار گیری دشمنان در کنار همدیگر و …» همه با هم متفاوت هستند. در Clash of Clans بخش تک نفره بازی کاملا جدا از بخش چند نفره طراحی شده اما در بوم بیچ، این قصه کاملا متفاوت است. شما یک جزیره در پهنه اقیانوس دارید و جزایر مختلف به صورت رندم در کنار شما قرار گرفته اند؛ چه جزیره های تحت اداره هوش مصنوعی و چه جزیره هایی که توسط بازیکنان دیگر اداره می شوند.

ادامه مطلب با ما باشید.






برچسب ها : Boom Beach برای اندروید عرضه شد, , دانلود بازیBoom Beach, ,


بازدید : 81 بار

کمپانی Supercell روزانه ۵ میلیون دلار از Clash Of Clans درآمد دارد

این روزها ساختار نرم افزاری اپلیکیشن های رایگان با پرداخت درون برنامه ای و یا «فریمیوم – freemium» که پس از مدتی، از شما می خواهند تا برای ادامه ی استفاده ی از خود از سرویس، مبلغی را پرداخت نمایید، بسیار موفق بوده اند. بازی محبوب کمپانی Supercell نیز به نام Clash of Clans گواهی بر همین مسئله است.

بازی یاد شده توانسته در فروشگاه نرم افزاری Google Play به موفقیت های زیادی دست پیدا نماید و در اپ استور اپل نیز اوضاع چندان متفاوت نیست.

بازیکنان زیادی در این اپلیکیشن فرا-پلتفرمی مشغول وقت گذراندن می شوند و از طرفی برای ارتقای سطح بازی خود نیز، خرید های درون برنامه ای زیادی انجام می دهند. Clash of Clans در سال ۲۰۱۲ روانه موبایل ها شد و نمی توان صرفا از لغت «محبوب» برای وصفش استفاده کرد. بازی یاد شده توانست در مدت کمی چارت های زیادی را فتح کرده و در قله بایستد. در ادامه با همراه باشید.






برچسب ها : کمپانی Supercell روزانه ۵ میلیون دلار از Clash Of Clans درآمد دارد, , کلش اف کلنز, , درامد کمپانی بازی کلش اف کلنز , , , ,


بازدید : 52 بار

نتایج تحقیقی تازه: گوش کردن موسیقی غمگین ما را خوشحال تر می کند

 

نتایج تحقیقی تازه نشان داده که گوش دادن موزیک های غمگین منجر به بروز احساسات مثبت و خوشحال کننده در ما می شود. اگر این نتیجه صحیح باشد با کلیه تصوراتی که تا به حال در خصوص گوش کردن موسیقی های غمزده داشته ایم متفاوت خواهد بود.

نتیجه این تحقیق در نشریه PLOS ONE منتشر شده است. در این تحقیق که در دانشگاه برلین انجام شده از ۷۲۲ نفر در سراسر جهان نظرسنجی ای انجام شده است. در بخشی از این نظرسنجی از شرکت کنندگان خواسته شده که به موزیکی غمگین گوش کننده و پس از آن اثرات مثبت در روحیه این افراد مشاهده شده است.

 

در نتیجه گیری این تحقیق آمده که به نظر می رسد تاثیر موزیک های غمگین روی ما بروز احساسات مثبت از طریق تنظیم خلق و خوی منفی مان است.

به زبان دیگر، بر اساس این تحقیق، موزیک های غمگین مجموعه ای پیچیده اما مثبت از احساسات ما را برانگیخته می کنند. اغلب شرکت کنندگان در این تحقیق گفته اند که موزیک های غمگین خاطراتی خاص یا خوش را در زمان و مکانی خاص برای آنها زنده کرده اند. همچنین برخی از آنها از اینکه احساسات مثبت و آرامش بیشتری به واسطه گوش دادن به این موسیقی ها در آنها برانگیخته شده، شگفت زده شده اند. و حداقل سه نفر از این افراد اعلام کرده اند که تمامی این احساسات را با شنیدن مجدد این موزیک ها حس کرده اند.

نگارندگان این تحقیق نتیجه گرفته اند که این سبک موسیقی می تواند به ما در کار کردن روی برخی مشکلات خاص روحی کمک کند، چرا که تاثیر موسیقی روی تصورات و احساسات ما بسیار عمیق به نظر می رسد.

همچنین در این تحقیق بر روی نقشی که موزیک‌درمانی می تواند بر روی بهبود احساسات و بروز احساسات مثبت بیشتر در ما داشته باشد نیز بحث شده. با نتیجه این بررسی می توان بر روی کسانی که از ناپایداری احساسی رنج می برند، با استفاده از سبک های خاصی از موسیقی احساسات مثبت بیشتری القا کرد. موزیک برای این افراد می تواند نقشی درمانگر و تثبیت کننده برای احساساتشان بازی کند.

بنابراین دفعه بعد که شما در زندگی با موقعیتی ناراحت کننده مواجه شدید، شاید گوش دادن یک موزیک غمگین یا نه‌چندان شاد مانند Moonlight Sonata از بتهوون (که مورد علاقه شرکت کنندگان این تحقیق نیز بوده) بتواند حال شما را نیز تا حدودی بهبود بخشد.






برچسب ها : نتایج تحقیقی تازه: گوش کردن موسیقی غمگین ما را خوشحال تر می کند, , گوش کردن موسیقی غمگین ما را خوشحال تر می کند, , موسیقی ارامش بخش است, , , ,


بازدید : 69 بار

بیست و پنج عادت روزانه ای که شما را باهوش تر می کنند

 

آیا دوست دارید ذهن خود را فراخ تر کنید؟ باید بدانید که با اندکی تلاش و پیشرفت روزانه، می توانید کارهای ناشدنی را ممکن کنید. در Quaro که یک سایت پرسش و پاسخ است،

مطلبی درج شد بود با عنوان «چه کار کنیم تا هر روز اندکی باهوش تر شویم؟» که در آن خوانندگان، عادت ها و تجربیاتشان را به تقویت مغز خود مطرح کردند.

در ادامه این مطلب شما را با بعضی از روش های ساده ای که کمک می کنند باهوش تر باشید، آشنا می کنیم.






برچسب ها : بیست و پنج عادت روزانه ای که شما را باهوش تر می کنند, , چگونه باهوش شویم, , با چه کارهایی باهوش شویم , , باهوش تر شویم, , , ,


بازدید : 74 بار

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص

 

 

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی بنام مخاطب خاص با بالاترین کیفیت


آهنگ ساز: علی عبدالمالکی، مرتضی پاشایی
ترانه سرا: علیرضا مرتضی قلی، مهرزاد امیرخانی، علی عبدالمالکی، نرگس جعفری، امیر پیرنهان، زهرا عاملی

تنظیم کننده: مهران عباسی، معین راهبر، علی عبدالمالکی، فرشاد یزدی، پازل بند، کاووس حسینی، امیربهادر دهقان، امیر فتحی، شجاعت شفائی

نوازندگان: پیام طونی، شجاعت شفائی، امیربهادر دهقان، معین راهبر، علی عبدالمالکی، مهران عباسی، ناصر فلسفی، بهنام حکیم، فیروز ویسانلو، فرشید ادهمی، امیر فتحی، هادی جداری، کریم قربانی، مهرداد عالمی، پدرام فریوسفی، عماد رضا نکوئی، احسان نی زن

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 






برچسب ها : دانلود آلبوم, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید ایرانی, دانلود آلبوم علی عبدالمالکی, دانلود آلبوم علی عبدالمالکی مخاطب خاص, دانلود آلبوم مخاطب خاص, دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی, دانلود آلبوم مخاطب خاص با صدای علی عبدالمالکی, دانلود آهنگ علی عبدالمالکی, ,


بازدید : 117 بار

 

بگذار اعتراف کنم...



بگذار این دل را به دریا بزنم...


بگذار این بار بجای آرام خواندن در گوشت فریاد بزنم تا همه بدانند...


"دلم بی حد و مرز برایت تنگ شده!

 






برچسب ها : اعتراف عشق, , دلتنگی, , دلشکسته, , اعتراف, ,


بازدید : 69 بار

نـِميـدآنـَـم چـِشمآنـَتـــــــ

بـآمــَـن چـِـہ ميـکــُنـב

وَقـتــےکــِہ نـِـگاهَـــم ميکـُنے،

چـِنـآטּ בلـــَـم اَز شِيطَنَتــــــــ نِگــآهَـت

ميلَـــــرزَد!

ڪـِـہ حِـــس ميکـُنـَـــم چـِقـَــــבر زيـبـآستـــــ ،

فــَــدا شـُـدטּبـــَـراےچــِشـمهـآيـےڪـِـہ؛

تـَـمــــــآمבنيــآستـــــ

 






برچسب ها : چشمانت , , تنهایی, , دلشکسته, , , ,


بازدید : 96 بار

دختر از دوستت دارم های پسر خسته شده بود

یه شب وقتی اس اومد بدونه اینکه اونو باز کنه موبایلشو گذاشت زیر

 بالشتشو و خوابید

صبح مادر پسره به دختره زنگ زدو گفت پسرم مرده

دختر که شوکه شد چشماش پراز اشک شد

بلافاصله دنبال گوشیش رفت و اس شب گذشته روباز کرد

پسره نوشته بود:

 


"تصـــــادف کردم حالم اصلا خوب نیست به زور خودمو رسوندم دم درخونتون برا اخرین باربیا پایین  ببینمت"






برچسب ها : عاشقانه, , احساسی, , دلشکسته, , دیوونه غم, ,


بازدید : 92 بار

هَرکســــــــ یا  " شبـــ"  میمیرد یا " روز "

 

امــــــــا منــــــــ ...

 

" شبــــــانهــــ روز "

 

 

 

 






برچسب ها : دلشکسته, , تنهایی , , غم دوری , , , ,


آمار کاربران
افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 36856
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1